Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej! Jag och karl:n ska flytta upp till Boden/Luleå i april. Hittar ingen vidare information eller några recensioner på mvc i dessa kommuner. Någon som har något ställe att rekommendera och tipsa om?
Jag kommer knappt känna någon när vi flyttar upp. Ni som svarar får gärna komma med rekommendationer på aktiviteter och ställen som man kan hänga på för att träffa andra föräldrar
Hej och välkomna . Jag är hyfsat nöjd med min BVC, men hade en mkt gammal barnmorska under graviditeten som var rätt mossig.. men hon är pensionerad nu. Jag och barnet är skrivna på Stadsviken.
Ang aktiviteter så kan jag varmt rekommendera Bärdonsgruppen Norrbotten.
Det finns några öppna förskolor men jag gillade aldrig det.
Angående aktiviteter i april så är nog de flesta av oss ute på isarna/i skidbacken/olika sorters utflykter. Det är ljuvlig vårvinter då!
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag håller med @SiZo dock. Är man en person som är ny på detta område men har googlat och samlat information så gott man kan inför sitt...