Barnvagnar på nätet

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare Tarzzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 2 010
T

Tarzzan

Vart kan man se nya barnvagnar på nätet?
Typ Emmaljunga och Brio?
Där även priserna står:confused:

Sv: Barnvagnar på nätet

Ingen som vet någon bra sida med priser?

Priserna skiljer sig från alla olika återförsäljare men brio har rek. priser på sin sida www.brio.se men räkna minst 5.000kr + tillbehör om du ska ha en ny vagn. Eller passa på när de har utförsäljning på hösten för att göra plats för kommande årets vagnar eller fynda på blocket. Finns ju många barn som vägrar sova i vagn och jag t.ex. köpte min vagn på rea med 3 års garanti, så skulle du t.ex. köpa min vagn nu och den pajjar om 2 år så får du ändå en sprillans ny (om du inte med våld tar sönder den alltså men det tror jag du förstår) den är även försäkrad så skulle den bli stulen eller vandaliserad får jag en ny.

jag t.ex. köpte min vagn på rea med 3 års garanti, så skulle du t.ex. köpa min vagn nu och den pajjar om 2 år så får du ändå en sprillans ny (om du inte med våld tar sönder den alltså men det tror jag du förstår) den är även försäkrad så skulle den bli stulen eller vandaliserad får jag en ny.

Man ska vara försiktig med dessa garantier.
Många ggr gäller den bara för 1:a köparen. Alltså den som köper vagnen från butik.
Så även om man köper den begagnad av dig innom 3-års perioden så är det inte säkert att garantin gäller för ägare nr 2.

En bra sak att kolla upp innan man köper begagnat:)

Man ska vara försiktig med dessa garantier.
Många ggr gäller den bara för 1:a köparen. Alltså den som köper vagnen från butik.
Så även om man köper den begagnad av dig innom 3-års perioden så är det inte säkert att garantin gäller för ägare nr 2.

En bra sak att kolla upp innan man köper begagnat:)

De kolla jag med butiken och de gäller att man inte skriver sitt namn på papprena så är de bundna till vagnen och inte till köparen. :D

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har börjat titta lite på airtag till bla barnvagnen. Men jag sen läste jag om den nya uppdateringen som gör att man inte ska kunna...
Svar
1
· Visningar
516
Senast: starcraft
·
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 127
Senast: Roheryn
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 569
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Någon som gjort det eller funderar på det? 😊 Vore superkul att se bilder och/eller höra era tankar och idéer kring det. En av mina...
Svar
18
· Visningar
1 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka