barnvagns tillbehör?

Jolanta

Trådstartare
någon som vet var,hur,om det går att beställa tillbehör till äldre barnvagnar? eller om det finns nån bra sida med universaldelar? tex myggnät mm,osv..

Sv: barnvagns tillbehör?

Grejjer som myggnät, regnskydd med mera ska ju passa alla vagnar, oavsett ålder å märke. Du bor händelsevis inte nära ullared? 1/3 av priset på sånna grejjer där:love:

Sv: barnvagns tillbehör?

Jag har köpt både myggnät, regnskydd och mjuklift till våran vagn på Tradera i nyskick till mkt bra pris. :idea:
Har ärvt en äldre vagn, men som ovanstående skrev så passar sådanna här grejjer i regel alla vagnar.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har börjat titta lite på airtag till bla barnvagnen. Men jag sen läste jag om den nya uppdateringen som gör att man inte ska kunna...
Svar
1
· Visningar
521
Senast: starcraft
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 362
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 560
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Det är bara att inse, jag måste hitta ett tuggummi som är OK för barn/ungdommar… Men vad finns på ICA, COOP, Willys, City Gross mm som...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka