Barnvakter är bra att ha

Sv: Barnvakter är bra att ha

3 mil från Uppsala finns valpen just nu.

Jag bor ungefär 7 mil från Uppsala, jag kanske skulle kunna ha valpen här om det krisar för er.

För övrigt, helt bedårande valpar du har, och en ursnygga barnvakter:love: :love:

:D
Barnvakten_1.jpg

Barnvakten_2.jpg

Tinka_valp_1.jpg

Tinka_valpar_5.jpg

Tänk..Nu är det bara ca 2 veckor innan de flyttar de små trollen :crazy:
Vi sparar ju en själv och vad det verkar, så kommer det nog in 2 (istället för en) valpar nu framöver :love: :D

naaaw:love:

Jag kan hjälpa dig om du vill, har inte så långt :idea:

Förresten ser det ut som katten klubbat ner alla valpar o katten ser nöjd ut med sitt verk :-)

Ska kolla med han som har valpen, nu i helgen. Eventuellt hade han en som skulle uppöver. Jag hör av mig när jag snackat med honom ;)

Katten är cool :love:

Shiiit va stoora valparna har blivit:eek: Dom är ju lika stora som min fullvuxna dvärgtax:D Och supersöta är dom:love:

VALPMAGAR :love:

Finns det något mysigare? En av våra tikar är flera år och hon har fortfarande sin valpmage kvar... :angel: :D

Tre mil från Uppsala är ju bara tre mil från mig då ju :idea: :idea:

Hör av dig om du vill ha hjälp med valpen några veckor!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 470
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 618
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 688
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 238
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka