basic e vikt?

majola

Trådstartare
Är det någon som har vägt sitt basic e-pulver på sista tiden? Jag vägde idag, men min våg är inte så superexakt, så jag skulle gärna vilja höra vad andra har fått fram. I alla fall fick jag det till att ett dosmått väger 20 gram, kan det stämma?

Jag gjorde det för ett par år sedan, jag vägde 10 mått några gånger och kom fram till att ett mått vägde 20g.

Jag gjorde likadant, fick det till att tio mått väger 200 gram. Då stämmer det säkert hyfsat bra. Tack för hjälpen! :bow:

Liknande trådar

R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
916
Senast: Oknytt
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
424
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 120
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 566
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka