bästa "alternativ-skon"

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Puffis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 992
P

Puffis

bästa \"alternativ-skon\"

Någon som vet vilka olika skor det finns för barfotahästar... alltså jag menar sådana som ser ut som joggingskor... eh... :confused: om ni fattar vad jag menar... ;)

länkar skulle vara bra att ha! :angel:

Tack! :bow:

Re: bästa \"alternativ-skon\"

vet bara de som finns på hööks. du får gå in och kolla under hästen, benskydd så finns det några som heter old mac's... finns nog massa fler, men jag kommer inte på några andra nu...

på harmonyhorse kommer man ju inte in :cry:

gå in och titta på www.easyboot.com eller sök på easyboots här på forumet så får du några träffar.
på hööks finns oxå old macs, gå in och kolla där!

Lycka till!

Marquise supergrip
Swiss horseboot
Old Mack´s
Boa horseboot
easyboots

Sök på google.

Liknande trådar

Hästvård På tidigare hästar har jag några gånger varit och vägt dem, eller så har det varit enklare att gissa/mäta ungefärlig vikt utifrån...
Svar
13
· Visningar
649
Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 356
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
852
Senast: Guldaskig
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 894
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka