Bästa dragbilarna?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare karuso_00
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 3 086
Sv: Bästa dragbilarna?

Nej, det är inte så ovanligt, iaf inte på de "nyare" modellerna. :)
Superskönt att ha automat när man drar, men vad gäller möjligheten till lågväxel skall jag säga att jag aldrig behövt använda den och är inte så insatt... :o

De nyare Subborna, antar att det är 05 och framåt har en automatlåda som kallas Sportshift och som man kan "jobba" lite mer med själv, verkar väldigt roligt om inte annat när man kör utan släp, tyvärr har inte vår det utan är mer en "vanlig automat".

Drar dock en del, över litern/mil utan släp, men det kan bero på att den är så rolig att köra med sin turbo att man gärna gasar på lite också... :angel: ;)

Sv: Bästa dragbilarna?

men det är ju subaru, min hovslagare har en legacy 2,0 o den är ju så skön att både köra o åka.... även när han har städet i baklukan, det är väl i af 100 kg så har dom ju sån otrolig väghållning:love:

Liknande trådar

Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
464
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 849
Senast: Murray
·
Övr. Hund Jag är nyfiken på vad ni anser är era bästa inköp när det gäller utrustning och kläder, Tänker att det kan vara allt från koppel och... 2
Svar
34
· Visningar
2 646
Senast: attheedge
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
887
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka