Bästa foderstatsprogrammet!!!

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare Maxmax
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 914
M

Maxmax

Nu har jag fixat foderstatsprogrammet Pchorse. Det är toppen bra. Men det är mycket att lära sig med det! Jag var lite ivrig så jag gjorde lite fel. Men det gick att rätta till.

Är det någon som har använt det?? Så kanske vi kan hjälpas åt??!!
Nu får man rabatt i tidningen Hästar till Salu. 3 månader med startversionen kostar bara 158 kr. Sen kan man förlänga eller uppgradera om man vill!

Sv: Bästa foderstatsprogrammet!!!

Jaså du har fått hem det nu? Har ni köpt grovfoder nu också? Fick ni bra värden?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 681
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 450
Senast: Edla
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 784
Senast: Snurrfian
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 028

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka