Bästa hjälmen (?)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Hopplapolle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 44
  • Visningar Visningar 4 045
Sv: Bästa hjälmen (?)

Ja exakt! Jag tycker inte alls det verkar vara en bra hjälm med kvalitet, vad jag har hört om den iaf! Vilken JW har du? Den med JW.s autograf bak i nacken eller den nya:d dom är riktigt fiiina:D

Den med Johns autograf :love:
Vet inte vad du menar med den nya. Tror inte att jag har sett en sådan :crazy:

Sv: Bästa hjälmen (?)

Om du tittar på det som Elektron har skrivit på sida 2 så finns det en länk: Charles Owen det är den nyaste hjälmen. Jag undrade om det var den lite äldre JW modellen eller den som jag tror heter Wellington eller hampton. Wellington hjälmen är väldigt fin:love: gfast det är den lite äldre oxå(med autograf)

Liknande trådar

R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
584
Senast: Rumpnissen
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 477
Kropp & Själ Vad är era bästa läppomada/läppmask/lipbalmtips? Gärna i billigare änden, men tar också emot tips på dyrare/lyxigare varianter...
Svar
15
· Visningar
570
Senast: MCP
·
R
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
2 087
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka