Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska testa!Har du testat lilla stället på en liten tvärgata till Östra Hamngatan, alldeles nära NK? Det ska vara exceptionellt bra enligt kaffekännare, själv kommer jag inte ihåg vad jag tyckte.
M v h Eko-Gevalia til the bitter end.
Edit: Bar Centro på Kyrkogatan är det nog jag far efter.
Har du testat lilla stället på en liten tvärgata till Östra Hamngatan, alldeles nära NK? Det ska vara exceptionellt bra enligt kaffekännare, själv kommer jag inte ihåg vad jag tyckte.
M v h Eko-Gevalia til the bitter end.
Edit: Bar Centro på Kyrkogatan är det nog jag far efter.
Just nu köper vi Änglamarks mörkrost. Godast är att koka vatten på spisen och brygga direkt i koppen. Kaffe ska vara hett, starkt och nybryggt annars får det vara. Kokkaffe, perkulatorkaffe och pulverkaffe är hemskt.
Du kan inte ha varit på love coffe!Jag är en barbar när det gäller kaffe. Har slutat dricka finkaffe för jag blir bara besviken på den blaskiga smaken. Mollbergs blandning ska det vara. Starkt som fan, bryggt på kaffekokare och med en skvätt oatly ikaffe i. Och bästa kaffet är det på morgonen, innan någon annan är uppe.