Bästa krogen i Sthlm?

MissFideli

Trådstartare
Jag skulle vilja gå ut och dansa lite! Men som 38-årig nykterist (typ), var kan man gå? Tips på bra ställen för oss lite över 18 som inte orkar med fullgubbar/gummor men ändå vill ut och röra på de lurviga?

Mälarsalen
Nu var det visserligen 25 år sen sambon och jag hängde där men då var det innestället No1 för alla "pardansare" :D

Jag tycker Garbo i Sundbyberg är svinkul dansställe. Väldigt blandad ålder. Finns flera dansgolv så du måste ju nödvändigtvis inte stå på untzuntz-golvet om du nu inte vill det.

Liknande trådar

Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
1 004
Senast: Kirre
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 708
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 373
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 832

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka