Bästa pannlampan?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jezzscar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 3 119
Sv: Bästa pannlampan?

Jag fick hem ett litet reklamblad från börjes,
de hade en med ganska många dioder för typ 50-60 kr om jag inte minns tokigt.

Annars har bole en för 150 kr också som har hyfsat många dioder.

Jag gillar helt kart att det blir ett 'vitt' sken istället för ett svagt gult. :)

Sv: Bästa pannlampan?

Jo jag ska lägga det överst på listan i år! ;)

Njae, jag har en islänning och ett nybyggt hus och ett litet stall som är tre år (själva byggnaden är äldre). Men nån toalett och spolspilta har jag inte funderat på, det får inte plats! Så du har nog blandat med nån annan där! Jag har nog en pixboxsida med lite bilder, www.jezzscar.pixbox.se. Där finns både hästar, stall och hus... :)

Kari flex och gelpad har jag däremot, och är fortfarande jättenöjd med båda! :love: Det enda nackdelen är att jag tycker sadeln är lite känslig i lädret, det blir lätt repor. Men ridmässigt gillar jag den skarpt!

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
386
Senast: Hedwig
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka