Bästa regntäcket

Bukefalos 30 år!

anonymous1756

Trådstartare
Hej!
Jag letat tips efter ett flugtäcke som håller torrt! Öppen för olika prisklasser men passformen och yttertyget (denier) ska vara bra!

Skriv allt ni vet🤩

Ett vanligt flugtäcke håller inte torrt..
Jag har Rambo hoody med regnliner under, det är tåligt(1000d på Rambo) och håller torrt men blir lite varmt om det är uppehåll eller varmt i luften.
Har också Rambo summer series som håller torrt över ryggen och har nät på sidorna. Men jag vet inte hur tåligt det är om någon annan häst drar i det tex. Jag vågar inte chansa. Har ett som jag inte törs använda då hästens kompisar gärna biter och drar i mina täcken. Annars är det toppen!

Horze Nevada.
Jeg har mitt på tredje året nå. Alltid holdt tett, men nettingen har fått et hull.
Blir nytt av samme modell neste år.

Inga flugtäcken håller hästen torr oavsett märke när det regnar. Då får man köpa flugregntäcke.skitiga täcken torkar långsamt.

Hej!
Jag letat tips efter ett flugtäcke som håller torrt! Öppen för olika prisklasser men passformen och yttertyget (denier) ska vara bra!

Skriv allt ni vet🤩
Rambo protector är i annat material är ”alla andra” flugtäcken, upplever att tyget inte suger upp vattnet så som andra flugtäcken gör.
Men du syftar kanske på ett flugtäcke med regnrygg?
Innan hade jag ett amigo ameco combi, ”riktigt” regnskydd på ryggen och det höll torrt. Nu har jag lippo pro series och det har också hållt torrt trots kraftigt regn.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka