Bästa selen

Bison

Trådstartare
Nu börjar det bli varmt nog för Prada att vilja vara ute på balkongen så vi tänkte att hon kan få komma ut lite på innergården också.
Men så behöver vi en sele såklart.
Prada är liten, väger 2.6 kilo, väldigt smal fram och över ryggen.
Vad bör vi satsa på?

Dogmans H-sele är värd kolla in, jag har den till Lillkatten som är liknande storlek. Går att ställa in varenda rem i princip :)

Nu börjar det bli varmt nog för Prada att vilja vara ute på balkongen så vi tänkte att hon kan få komma ut lite på innergården också.
Men så behöver vi en sele såklart.
Prada är liten, väger 2.6 kilo, väldigt smal fram och över ryggen.
Vad bör vi satsa på?

Vill du ha en H-sele finns det en bra på Arken Zoo i skinn som inte sliter på pälsen (de flesta billigare nylonselar är hemska på långhår). Annars en måttbeställd från Oddnac (finns på Insta).

Jag gillar Tre Pontis selar. Tror storlek 1 eller 1,5 borde funka på Prada. Jag har 1,5 och 2 till mina raggisar. 1,5 är lagom på de mindre.

Liknande trådar

Övr. Katt Min gamla katta (17+) har börjat tycka att det är jobbigt med torrfoder och efter att ha provat oss fram lite har jag konstaterat att... 2
Svar
22
· Visningar
1 082
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 219
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 282
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka