Bästa transportskydden.

Sv: Bästa transportskydden.

Bucas helt klart!!!!!!!!!
Har haft (klassiska modellen, mestadels höga) både till ponnyer och stora hästar, de har suttit jättebra på dem alla (på B-ponnyerna funkade dock bara de låga)
De håller i en massa år även om man kanske får lappa och laga lite längst ned ibland. På ett par fick vi dock byta ut nedersta kardborrbandet på alla fyra efter typ 5 år för att den hästen trampade runt så mycket.
Men Bucas tycker jag är bäst kvalité för bäst pris. De är lite lagom hårda för att skydda bra, men inte för att passformen ska vara dålig. Många andra på stallet har fått byta ut sina skydd betydligt oftare än vi.

För tillfället har min pålla inga transportskydd, lånar av en i stallet. Men testade ett par av de nya(?) transportskydden från Bucas. De med en enda lång kardborre och typ en liten bara nere vid hoven. De satt absolut inte bra, iallafall inte på min häst. Ska investera i ett par traditionella Bucas eller Pessoa när jag åker till Sharpman om tre veckor. Har bara bra erfarenheter från både de traditionella Bucas och Pessoa.

Kl.

Jag köpte ett set Shires höga skydd till syrran i födelsedagspresent, jag TROR hon gillar dom :p
Jag gillar dom åtminstone :D Verkar skydda bra på hennes lilla klenbenade kuse ;) :angel:
Köpte dom på Ponnyprakt, det var dom enda som hade den färgen hemma som jag skulle ha.

Jag har Mark Todd och dom är jättebra!:)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 369
Senast: Silje
·
Foder & Strö Hej! Jag behöver tillsätta mangan, koppar och zink till min Foderstat. Vet ni någon mineralblandning som innehåller hög andel av dessa... 2
Svar
32
· Visningar
1 377
Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
15
· Visningar
758
Senast: lytesout95
·
Utrustning Har insett att jag behöver en ny håltång, den gamla gör knappt hål längre😏Men vilken är den bästa egentligen? Vore tacksamt med lite...
Svar
12
· Visningar
464
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka