Bates bruna färg?

lady_vip

Trådstartare
Någon som har en brun Bates-sadel och vill hjälpa mig lite med vilken annan brun den matchar med? Det blir ev. en brun Bates för min del och då måste man ju ha matchande träns och allt smått och gott till:angel:

Och det går absolut inte att ha pullar till en dressyrsadel, så mitt Hubertus går bort:D

Sv: Bates bruna färg?

den är ganska röd. hubertus funkar nog fint. dom har ju flera dressyrträns också.

annars hdr och gg!

Jag har en brun Bates, passar fint ihop med mitt kastanj färgade träns.

Jag tyckte nästan den var lite lila:crazy: Jag tycker min Prestige är ganska röd, men detta känns inte som samma färg...

nja lila tycker jag inte dom jag sett varit.. men väldigt röda. betydligt rödare än prestige. kolla på nån av panacceas bilder, hon har flera där hästen har en brun isabell.

här är lite bilder på min bates..

Blbr015.jpg

Sadel009.jpg

Och mitt träns (knights) som matchar perfekt!
EFIT023.jpg

Använder dock inget av det längre och ska göra mig av med det.

Japp! blev helt överlycklig när jag efter 4 månaders letande tillslut hittade det på falsterbo-mässan. :)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 875
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 584
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka