Bates Caprilli

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare puman_22
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 10 309
Sv: Bates Caprilli

*lånar knapp*

Jag har en bates caprilli och är SÅÅÅ nöjd..
Att man kan ändra bomvidden med järn är ju ett stoort pluss.
Samt att den är luftstoppad= inga fasta tryckpunkter utan vikten fördelas mkt mkt bättre över hästens rygg!
Sen att man kan ändra knästöden är ju super..
Vill man ha lite mindre stöd sätter amn in de mindre och vill man ha stooooort stöd sätter man in blaffor till knästöd:love:

Sadeln är dessutom grymt skön att sitta i, jag kan rida i timmar utan att få ont i rumpan:banana::bump:
Jag har kollat igenom min och hittar inge syntet alls förutom stigläderstropparna längst upp som är i nylon

Liknande trådar

Utrustning Igår provred jag i dotterns Bates Caprilli hopp för första gången. Det var som att sitta i en soffa, så skön! Jag skulle behöva en...
Svar
4
· Visningar
466
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 849
Senast: Murray
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Sassy
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Eurovision 2025
  • Vilken färg?

Hund, Katt, Andra Djur