bates Caprilli

Sv: bates Caprilli

Så himla ny är den ju inte då... :p

Den verkar bra, men inte så djup och små stöd (tror man kan köpa till större). Man får väldigt mkt sadel för pengarna iaf. :)

Jag har precis köpt en sådan. Den är väldigt skön, man kan byta stödern och ha dom hur man vill, bra läderkvalitet. Som Centaur säger får man mycket mycket sadel för pengarrna!!:) Jag har den "chokladbruna", jättesnygg är den!!:d

Vänta lite!!:p Menar du hoppsadeln eller dressyrsadeln?? Jag har iallafall hoppsadeln. Eller det kanske inte finns en dressyrmodell?!

Senast ändrad av en moderator:

Haha, jag menade dressyren.... :angel: Men iofs gäller det hoppsadeln också det jag skrev, förutom att den är väldigt platt i sätet.

Hade tänkt på derssyren, för att det är det jag rider mest. (ingen hoppfantast)
Vet at den funnits ett tag....

Liknande trådar

Utrustning Igår provred jag i dotterns Bates Caprilli hopp för första gången. Det var som att sitta i en soffa, så skön! Jag skulle behöva en...
Svar
4
· Visningar
466
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 114
Senast: Görel
·
Utrustning Är Fir-Tech Allroundschabrak m. Elastiska Band lika bra som Equiband Pro System?
Svar
6
· Visningar
494
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S