Sv: Bättre?

jag säger då hellre alert hund än för slö och svårmotiverad hund... fast minina hade nog eld i baken idag för hon var riktigt taggad!

Sv: Bättre?

Grejen är väl den att hon inte riktigt vet vad som är rätt... Därför prövar hon alla positioner.

Min yngre förmåga har jag lärt rätt från början, men min äldre hund började jag träna när hon var ett par år och hade väl varken ambitioner eller kunskap eftersom att jag tränat henne helt själv och bara "hittat på" allt :) Att tävla fanns inte då för mig. Så... Många missar har hon fått ta!

cillamuffins: Abselut!! Fart är roligt! Men ibland blir det lite mycket fart utanför lydnadsplanen också *he he*

Liknande trådar

Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 574
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 115
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
839
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 621
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår