Bukefalos 28 år!

Baucherbett

lillamaja

Trådstartare
Hej!
Är det någon som vet om tredelat baucherbett är tillåtet i dressyr enligt tr. tex Sprenger KK Ultra baucherbett? Det finns bild på tvådelat baucher och tredelade tränsbett men inte tredelat baucher. Jag är nyfiken på att prova Sprenger KK Ultra baucherbettet men vill inte köpa det om jag inte får tävla på det.
 
Hej!
Är det någon som vet om tredelat baucherbett är tillåtet i dressyr enligt tr. tex Sprenger KK Ultra baucherbett? Det finns bild på tvådelat baucher och tredelade tränsbett men inte tredelat baucher. Jag är nyfiken på att prova Sprenger KK Ultra baucherbettet men vill inte köpa det om jag inte får tävla på det.
mejla förbundet och fråga så får du säkrast och snabbast svar tror jag :)
 

Liknande trådar

Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 137
Senast: Fazeem
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 338
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Jag har en ponny som är riktigt känslig i munnen, och blir väldigt stressad när man tar i tygeln för mycket. De tidigare ägarna red...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 246
Senast: Bri
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 847
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp