BB-väskan

Sv: BB-väskan

Skönt att höra... Min nässpray har blivit det viktigaste i mitt liv just nu..:rofl: Den måste ALLTID med! Lika viktig som mobil och plånbok så fort jag går utanför dörren...

Angående det där med nässprej... Tror ni att man kommer ha behov av detta även om man inte använt det under graviditeten (en dum fråga kanske)? Jag har varit lite småtäppt under andra halvan av graviditeten men som jag sa inte använt nässprej (än). Nu har jag 6 veckor kvar till bf och börjar också fundera på vad jag ska packa med mig...

Packa en nässpray! Väger ju inte många gram extra i väskan ;) Jag fick nästan panik när jag blev täpptunder värkarna, för att maken inte hittade nässprayen snabbt nog!

Oki, ja det är väl bäst att vara på den säkra sidan. Använder jag den inte under förlossningen går den väl alltid åt såsmåningom ändå...

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 182
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 673
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 369
Senast: Raderad medlem 147980
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 294

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Årets skattebesked
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka