Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Världens underbaraste känsla, när man kan vara nöjd med sig själv i stunden! Och klart du är grym!
Härlig känsla, njut!![]()
HAHA jag menar det. Muskler är så jäkla kul att spänna och inspektera, helst i stoooora speglar. Sen är det inte helt fel att trycka upp muskeln i någons ansikte och be dem om en komplimang![]()
Jag har varit hungrig/sugen prick precis hela dagen idag, känns som om jag skulle kunna äta hela världen och det vill jag ju inte riktigt. Jag har såna här dagar ibland och det är totalt genompissigt - hur kan jag undvika att det ens blir så?
Har varit hemifrån så mycket som möjligt under dagen för att undvika småätande (sjukt effektivt) men nu är jag hemma och det krävs all vilja i världen för att jag inte ska börja rota i skåpen efter något att tugga på. Helt värdelöst!
Det är ett helt pass! Det kan vara bra att värma upp lite innan dock, men det ska enligt mina instruktörer vara den enda mer ansträngande träningen för dagen.
Men strongt att köra styrka efteråt!
Gud så jag känner igen känslan! Ibland är det som att mättnad inte existerar för mig, trots att jag ätit är jag hungrig (eller blir det väldigt tätt inpå). För mig känns det som att hungern sitter mer psykiskt än fysiskt (ingen mage som kurrar eller gör ont p.g.a. hunger alltså utan huvudet som skriker efter mat helt enkelt).
Vet inte alls vad det beror på, men antar att det kan höra ihop med kaloriunderskottet.
Samma känsla här med. Hjärnan kan skrika mat fast magen ej är tom. I mitt fall tror jag snarare det handlar om det Loviiisa skrev: kroppen behöver energi sen egentligen inte kan få från mat. Behovet kommer nästan alltid när jag är trött och stressad.
Jag andas två inandningar och en utandning, dvs 2-1-2-1-2-1, det gör att jag har kontroll över andningen så att jag inte blir flåsig. Har prövat att andas genom näsan men då känns det som att jag ska kvävas (tror att jag kanske har för trånga näsgångar?).