Sv: Beach 2013, del X
Jag brukar se mina dåliga dagar/perioder som ett väg-gupp, man saktar ner farten och för att ta sig över det men finns inget som hindrar en att gasa på efteråt igen
Så det är inget som är förstört, du har bara bromsat in.
Så kom igen!
Vi peppar varandra här i tråden och dåliga dagar får alla och det får man räkna med, så det är bara att acceptera läget och sen ta nya tag nästa dag.
Börja med att tänka en dag i taget, tänker man för långt fram och sätter upp stora mål så blir det jättekämpigt och kanske risk att ge upp för att man tänker att man aldrig kommer ta sig till målet.
Och hur tar man sig upp ur tänket att "jag har redan förstört tillräckligt, jag kan lika gärna fucka upp idag igen"? Jag kämpar verkligen för att vända, men det känns för tillfället som ett oöverstigligt berg. Tips och peppande ord någon
Jag brukar se mina dåliga dagar/perioder som ett väg-gupp, man saktar ner farten och för att ta sig över det men finns inget som hindrar en att gasa på efteråt igen
Så kom igen!
Börja med att tänka en dag i taget, tänker man för långt fram och sätter upp stora mål så blir det jättekämpigt och kanske risk att ge upp för att man tänker att man aldrig kommer ta sig till målet.