Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och för att posta ett tredje inlägg på väldigt kort tid: Jag slog precis personligt rekord!!
Körde då 3x5 reps (i alla övningarna) 80 kg i knäböj, 52 kg i bänk och 97,5 i mark.
Dagens pass var ben, jag var trött (och hungrig) efter första dagen på nya jobbet och kom iväg sent till gymmet. Började med knäböjen, var som mest uppe på 80 kg och runt 2-3 reps i de seten. Avslutade med lite stoppböj, det var fruktansvärt så det ska jag nog fortsätta med.Sen benpress på 200 pannor x 10 i tre set och sen lite bensparkar och lite bencurls och lite rumpa och lite vader. Ett helt godkänt pass med tanke på omständigheterna, alltså.
Zass, haha, ja visst sprang jag snabbt?nej, tänkte sätta mig och kolla hur långt det verkligen var och korrigera det, när jag har tid att sitta vid en dator - det är jobbigt med semester!
ikväll har jag ätit chips, druckit vin och whiskey och varit allmänt obeachig. Å andra sidan kollade jag endomondo, hittills 6,5 h tränade den här veckan, det är starkt!
Zass, körde du pass eller styrka hemma? Fick du träningsvärk?![]()