Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*knapp*
Febern har släppt nu iaf. Men jag är fortfarande snorig och trött. Tog mig ut till stallet och en ridtur nu på kvällen. Så det kändes bra iaf.
Jag har tagit beslutet nu. Vattar kommer att åka på foder från oktober till en tjej i Eskilstuna. Inte allt för långt bort och magkänslan säger rätt. Skoja inte att jag kommer hänga på gymmet i höst/vinter. Första gången jag är hästfri på läääääänge. Kommer kännas märkligt men. Äh, det går nog bra.
Dessutom har hjärnan vunnit över kroppen idag. Kroppen säger att den vill ha glass och hjärnan säger nej! Alltid något!
Hur kommer det sig att du ska låna ut hästen, om man får fråga? Skönt förresten att febern släppt!
Kl
Jag har så himla ont i mina höfter.pågått sedan igår och jag vet inte riktigt varför. Kanske för de där sex timmarna vi gick i affärer och jag hade vanliga skor på mig. Förvisso med extra sula, men det är ju inte samma sak som vandringsskorna...
Det hugger inuti höften i varje steg när jag sätter i foten. Igår bägge sidorna, idag mest på den ena men ikväll gör båda ont igen. Känns som om nån nerv ligger i kläm men mest troligt är väl nån slags överansträngning. Blä! Så ovärt. Värst är det när jag suttit och ska ställa mig upp, då kan benen bara vika sig. Det går helt enkelt inte att lägga nån vikt på benet, så om det gör ont på bägge sidor samtidigt ser jag ut som en halt gammal tant... Har iaf städat en massa idag och varit väldigt aktiv hela dagen ändå, samma visa blir det imorn. Skam den som bara lägger sig på rygg och ger upp.