Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ska man intevarför inte? Får väll försöka övertala mitt mod om att jag inte vurpar
Cyklar enbart på grus så är lite försiktig i kurvorna.
Av ren nyfikenhet, vad ligger du på för km/h snitt?![]()
Om det var samma bana som förra året så ska du absolut vara nöjd med tiden, den banan var ju tuff tyckte jag!
Delvis KL
Hade velat sprungit i år också men ekonomin satte stopp för det. Kanske ska snegla på ett lopp i Köpenhamn i oktober, Toughest tror jag det hette.
som tänkt vara med?![]()
Är det det får toughest viking eller vad det nu heter som man ska hoppa över eld, krypa under taggtråd och liknande?
Åh vad är det för nått?
Tassetass: Ah då är jag medFår väll ge mig ut på de asfalterade vägarna och trampa ibland också
Är ju såååå tråkigt bara med massa bilar haha.
Okej, fy satan vilken ork du måste ha efter 4 mil i det tempotMen då har jag nått att "jämföra" med, har inte vetat innan riktigt om jag är snigel eller normal. Får väll klassa mig som normal iallafall haha
Ja särskilt om man vill ha musik i öronen, vill ju inte dö innan jag nått mitt mål![]()
Såpass? Känner ingen som cyklar, så blir nog lite svårt med det. Men kan tänka mig att det blir viss skillnad när man har en cykel som är lättare framförallt. Men fortsätter jag cykla och tycker det är kul blir det nog uppgradering av cykel![]()