Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade en bild på tröjan ocksåFärgen är snyggare i verkligheten, mer plommonlila typ.
![]()
Just ja, skulle svara muppia också om att promenera i löpskorna. Har funderat lite och det är nog rätt som du säger, fotisättningen blir ju annorlunda när man går mot när man springer så de slits väl annorlunda. Har märkt att jag har slitit dem rätt hårt på framfoten. Men ska man behöva köpa walkingskor? Jag gör ju ofta så att jag springer några kilometer och sen promenerar ett par kilometer direkt efteråt.
Var ju till Löplabbet idag och visade skorna för en säljare. Han tyckte det var lite för länge sedan jag köpte dem för att det skulle vara fel på själva skorna (vilket jag håller med om) men han erbjöd mig 20 % rabatt på nästa par skor jag köper hos dem som lite plåster på såren. Tyckte jag var helt ok! Speciellt nu när jag har tänkt på det där med promenerandet, jag kanske har orsakat slitningarna själv![]()