Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
cili - jag kan din tid på torsdag, sällis?
Utanför går också braJaa just det, är jättenyfiken på vinsten nu!![]()
Toppen, då ser jag till att vara där strax innan 15 så kan vi väl mötas precis innanför typ. Jag är lite nervös så jag vågar inte gå någonstans själv![]()
Från mig eller från föräldrarna? Jag är hästledig men ska hämta Alice 13:45![]()
Vad duktig du är som tog dig ut!!! Jag ska nog gå en bit idag eftersom att mina ben hatar mig efter gårdagens hemska runda. Har ätit bra, gröt till frukost och moussaka till lunch och middagJag trotsade min lätta huvudvärk och stack ut på en löprunda - som råkade bli ganska snabb... 2,5 km på strax under 15 minuter, men då joggade jag av i sakta mak den sista kilometern. Km 1 gick på 5:59, km 2 på 5:27 och så sista 500 i 6:54-tempo. Nöjd! Jag orkar mer än vad jag tror, skulle behöva öva på att hålla farten uppe under en längre sträcka.
Men det är ett senare projekt. Just nu siktar jag bara på loppet på lördag, därefter ska jag göra en ny plan som förmodligen innehåller några veckors löpvila för att ge mina skavanker en chans att vila.
*kl*
På väg hem efter invägning på xtra och jag är nästan gråtfärdig. En månads varierad träning har bara lett till att jag gått upp 1,5 kg![]()