Nu skriver jag här så att jag inte kan smita undan:
När jag kommer hem ska jag träna! Yoga och styrka. Så, då var det bestämt.![]()
Klar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu skriver jag här så att jag inte kan smita undan:
När jag kommer hem ska jag träna! Yoga och styrka. Så, då var det bestämt.![]()
@Queen @Trollunge @Linisen
Tack för sympatier och tips!Jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja men jag får väl sätta mig och googla eller nåt
Kiwi är ju gott så det kan ju aldrig skada att äta förstås
@Sleepan Vad kul med löpargrupp!
Bra jobbat Zass!Klar!45 min varav först 15 min uppvärmning/yoga, sen 15 min styrka och avslutningsvis 15 min yoga igen. Så himla skönt, jag behöver verkligen träningen känner jag.
@Sleepan kul med löpargrupp, alltid roligare att träna tillsammans ju!
Jag har varit på zumba med en kollega ikväll. Är inte helt såld, kändes liksom som ett mellanting mellan aerobics och dans, men inte riktigt nåt av det. Skönt att röra på kroppen, träningsvärken känns kan jag säga.
Åh vad skoj! Jag blir så avunsjuk på er som har möjlighet att rida på en veckolig basis (eh, kan man säga så?)! Har jag tur så kanske den drömmen kan bli verklighet för mig också i år då skolans ridklubb äntligen bestämt sig för att byta ställe och ska börja hålla sina lektioner på en annan gård. Hoppas hoppas hoppas att utbildningen, personalen och hästarna håller högre kvalitet där!Jag ska titta på en häst idag!
En att rida 1-2 dagar i veckan, i närheten av mig jobb. Finemang!
Håller med om att det är bra för motivationen att ha ett mål!Själv förvånas jag över hur jäkla mycket päls min häst har satt redan! Det är ju för sjutton varmt fortfarande? Känns inte som att de kör på kläder efter väder utan snarare efter almanackan.
Igår var det dressyrtävling på min ridklubb och jag var där och tittade lite. Har aldrig tävlat i ridning över huvud taget (eller jo, jag vann en klubbhoppning på 40 cm när jag var typ 10) men blev klart insiprerad, så idag testade jag att rida igenom Lätt C-programmet (detta är alltså lite över min och pålles nivå i dagsläget
). Det gick nästan, förutom att hästen drog iväg i galoppen och jag var tvungen att lägga en extra volt för att få stopp, haha. Det är träningstävling på klubben i början på oktober och jag funderar lite på om jag faktiskt ska försöka ställa upp... att ha mål med träningen funkar för mig i alla andra sporter så varför skulle det inte göra det i ridning? Vi kommer garanterat få usla poäng men bara själva grejen att ha något att träna för tror jag vore bra för mig.