Mineur
Moderator
Sv: Beach 2014
Ja, det är ju förmodligen så. Första gången jag la märke till mina höfter & mage som jag nu har så mycket komplex för var dock mitt under en 3 månaders vistelse i New York, så jag har liksom bara bestämt mig för att det är fett som uppkom i samband med den amerikanska livsstilen och inga naturliga kurvor allllllls. Vet inte vilket som är sant egentligen, men jag tror att det liksom var där som mina negativa kroppstankar uppkom
Förkylningshonung? Vad är detta? Låter fabulous!
Vet du, det behöver inte alls betyda att du var smalare då - från att man är 16 till 21 så växer man fortfarande, typ höfter och kroppen i sig. Det kan alltså vara saker du inte kan påverka öht, utan helt normal utveckling.![]()
Ja, det är ju förmodligen så. Första gången jag la märke till mina höfter & mage som jag nu har så mycket komplex för var dock mitt under en 3 månaders vistelse i New York, så jag har liksom bara bestämt mig för att det är fett som uppkom i samband med den amerikanska livsstilen och inga naturliga kurvor allllllls. Vet inte vilket som är sant egentligen, men jag tror att det liksom var där som mina negativa kroppstankar uppkom
Haha, gulle!Jag velade mellan kamomill och lakrits idag, kamomill vann. Ska bli så gött att åka hem i helgen, då ska jag hämta min förkylningshonung! Det förgyller tekoppen.
Och förhoppningsvis hålls förkylningar borta.
Förkylningshonung? Vad är detta? Låter fabulous!