Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, jag är verkligen en av de som suckar över kylan. Burrrr! Ångest av bara tanken på typ 7 månaders kyla... Wäääh.
Men, fint att höra att det finns de som uppskattar när det är kallare också. Då känns det inte fullt lika meningslöst![]()
Jag har mest legat på golvet och avlidit av värmeslag under hela sommaren, och har fått agera nattuggla. All träning har varit placerad efter 22, oftast framåt 24. Annars skulle jag dö i en pöl av svett. Och så är jag värmekänslig, vilket gör det hela så mycket mer fantastisktNä, sommaren är ingen höjdare för mig, faktiskt. Kan ändå inte bli brun. Och det är fullt med insekter. Och det är alldeles för varmt. Where is the fun part? Jag menar, jag badar ju inte ens!
![]()
Haha, jag är verkligen en av de som suckar över kylan. Burrrr! Ångest av bara tanken på typ 7 månaders kyla... Wäääh.
Men, fint att höra att det finns de som uppskattar när det är kallare också. Då känns det inte fullt lika meningslöst![]()
Jag står på din sida vad gäller värmen.Visst är hösten jättevacker och luften är hög och klar, men jag får ont i magen vid tanken på att nu ska jag frysa oavbrutet fram till i maj...