Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Jag åt dagens sista mål för en timme sen och nu är jag så enormt tuggsugen! Hästar har ett tuggbehov, har inte människor det också?![]()
Kollade också in, i Köpenhamn right? Jag vill också!!Kom med då! Vi är några nu som ska åka![]()
kl
Har för mig att någon nyss nämnde Polly här i tråden, och nu sitter jag med ett sinnessjukt chokladsugDet är tur att alla affärer är stängda här.
Här får man vara precis på den nivån man vill. Här finns alla människor mellan himmel och jord som har alla möjliga mål.
ang vikt, måste du väga dig då? Räcker det inte att du mäter dig? Där är det som oftast syns mest.
och jag lovar dig, den här tråden är beroende framkallande!![]()
Jag tycker att du ska ta bilder på dig, i samma underkläder, regelbundet. Kanske en gång i månaden. Om du är rädd för att mäta dig eller väga dig skall du inte göra detta. Jag har ju ett förflutet med ätstörningar och vet hur det är att må dåligt över några löjliga siffror.
Allas kroppar är olika och även ens egna kropp vid en och samma vikt. Jag var i vintras uppblåst och muskelfattig på en viss vikt och jag har ett par limpor på magen, synliga muskler nu på samma vikt. Mycket lägre kroppsfett jämfört med då.
Jämför inte dig med andra, det mår man bara dåligt av.
Lycka till med allt!![]()
Välkommen! Jag tycker att det låter som bra mål. Och att hålla dig borta från vågen är nog bra om du tror att du blir fixerad? Min fundering, om du inte måste gå ner direkt så, måste du mäta då också? Är det inte bättre att låta bli det och på så sätt låta bli att "mäta" utseenderesultat öht? Istället kanske fokusera på att öka i vikter, tider osv? Om du tror att du fixar det utan att det blir för fixerat? Öht tror jag att det är sunt att inse sina egna begränsningar när man inser att man är ute på djupt vatten fixeringsmässigt.![]()