Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh den hade jag också! Alltså i Umeå är det svårt, men försök att kolla på gamla tentor. Och se till att ha någorlunda koll på veckomålen, men det allra viktigaste är att kunna vad föreläsarna sägerMedical biochemistry av J. Baynes and M. Dominiczak kommer vi ha!
Och dra mig baklänges vilken ångest jag fick nu när jag hämtat ut 2 av kursböckerna från posten. Är det verkligen meningen att jag ska begripa allt det där? Vad har jag gett mig in på?
Måste bli frisk igen så jag kan börja springa, känner att jag får massa ångest och prestationsångest och hej och hå som jag måste få utlopp för.
Åh den hade jag också! Alltså i Umeå är det svårt, men försök att kolla på gamla tentor. Och se till att ha någorlunda koll på veckomålen, men det allra viktigaste är att kunna vad föreläsarna säger! Det som är allra viktigast är det nästan alltid föreläsningar på
! Du kommer klara det galant! Bli inte ångestfylld av hetsen på MB, typ alla klarar CSOF, man behöver inte vara bland de allra ambitiösaste.
kl
Första dagen tillbaka ute på jobbet idag, börjar om några timmar. Jag mår illa.
Mitt första pass efter sjukskrivningen är lagt i ett område där det skjutits på folk med samma jobb som jag har.