Sv: Beach 2014
Nämen hörreni, jag blir så rörd av att så många kommer ihåg mig och blivit berörda av det jag skrivit. Blir nästan lite tårögd faktiskt

Känns faktiskt lite som att träffa några gamla skolkompisar igen som man undrat vad dom gjort sen skolavslutningen
Tassen-Tack! Ja det är precis så jag måste tänka, att jag byggt upp en massa celler och reparerat kroppen. Inte gå på tankarna om att allt blivit till fett. Vilken sorts yoga kör du? Tycker du att det hjälper dig att träna yoga? Jag går lite på medicinsk yoga och har funderat på någon mer yoga sen eftersom jag inte får träna vanlig träning än. Vet du vilken sorts yoga som är lite lugnare och inte så fysiskt ansträngande?
Kiwifrukt- Tack du också, blev väldigt berörd av det du skrev. Det låter som att du har ett komplicerat förhållande till mat. Om du behöver skriva av dig eller prata och få lite pepp och stöd av någon som varit i det här träsket länge så får du gärna skriva här i tråden eller i PM. Tycker inte du ska vara missnöjd med din vecka, du har ju gjort något aktivt nästan varje dag och en eller ett par dagar med mindre motion och mer mat är ingen katastrof. Det är så det blir ibland i livet.
Lindgren- Jag såg en bild på ditt öga, ajaj vad ont det ser ut att göra. Men nu har du en medicin så det inte gör ont längre va? Hur lång tid tar det tills det är helt läkt? Starkt jobbat som tränat så bra trots ögat!
Cili- låter som en bra plan inför födelsedagen! Det fixar du. Vilken dag fyller du år? Grattis i förskott
Zassoo- Hoppas du känner dig piggare och gladare imorgon.
Jenka- Har du och din mamma tränat länge tillsammans? Måste det vara en utmaning som ni båda ska göra? Låter mysigt att hitta på sådant med sin mamma. Jag och mamma har haft stallet gemensamt och det är så trevligt att få umgås och ha ett intresse tillsammans. Nu för tiden blir det en del promenader och agility med hunden som vi gör gemensamt.
Prearetera, Niyama, Malanmjöl, Mammas och Trollunge- Tack

Känns skönt att ha en plats att skriva av sig på.
Ninnur-Tack

Har du kämpat med viktnedgången länge?
Haha, jag har redan problem med att hänga med i svängarna. Försöker svara alla men har säkert glömt flera iaf. Så till er jag inte svarat med namn. TACK för era ord!