Sv: Beach 2014
Tack så hemskt mycket för ert fina välkomnande tillbaka till tråden
Och tack för all uppmuntran och fina ord.
Kul att läsa om era framsteg och liv igen, har saknat peppen i den här tråden men ville liksom komma på banan lite innan jag gav mig in i den igen. Och få orken att göra det.
Japp jag ska på semester, en vecka ledigt från behandling och vardag

Ska bli så härligt och välbehövligt. Är dock orolig för hur jag ska klara maten, jag är inget vidare bra på förändringar. Är rädd att semestern kommer göra att jag går upp för mycket i vikt. Men nåja, nu ska jag fokusera på att ha det trevligt och äta för att orka med att göra saker på semestern!
Idag blev det lite knäppt med maten. Jag har en tendens att glömma att äta när jag är upptagen med något, känner inte av hungern då. Så jag åt mellis kvart över fem och måste hinna få in middag och kvällsmål också idag, det känns så här

när jag är så mätt...
Yenka- Kul att hitta på ett nytt mål. Har du klarat att springa 1 mil än? Eller kanske klara stora vasaloppet någon gång? Köra svenska klassikern (kanske lite för stort mål men jag vet inte riktigt hur du ligger till med träningen

)?
Sätta upp en ny tid som du vill klara att springa en runda på? Hitta en ny träningsform du gillar och bli "bra" på den? Hmm, lite svårt att veta när jag inte hängt med så bra så alla tips kanske är helt fel