Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mineur- Du har inget ansvar gentemot någon annan att äta något. Det viktiga är att du är sann mot dig själv och gör det som är bäst för din hälsa. Det är helt ok att fika och äta gott ibland, när man själv tar beslutet och om man är sugen. Men sen är det upp till var och en att ta ansvar för sin egen hälsa. Du behöver ju inte göra någon stor grej av det, på så sätt så "sviker" du inte dom som gav det till dig. Om du tackat och sagt att det var snällt och att du smakat och tyckt om det räcker det så. Eller så kan du kanske förklara att du inte äter sådant just nu men att det var en fin gest. Om jag var du och hade svårt att stå emot skulle jag ge bort fikabrödet eller i värsta fall slänga det. Om du inte klarar av att ha det i frysen tills du får besök? Eller blir det att du går och tar av det iaf?
Edit, såg att du redan skrivit ett svar om det men låter mitt stå kvar iaf som lite stöd i ditt bra tänk kring det hela![]()
Men om du är risig och helt orkeslös, stanna inne och kurera dig??!