Sv: Beach 2014
Chili- Jag köper alprosoyas osötade mandelmjölk, tycker den passar bra till gröt men vet inte om den är så god att bara dricka, har aldrig gjort det. Jag har hört att hasselnötsmjölken ska vara jätte god så prova den och ge en recension här tycker jag

Det finns många recept på internet hur man gör egen mandelmjölk eller nötmjölk om du inte gillar dom i affären, tror det är ganska enkelt. Jag har gjort egen sojamjölk men det var länge sen, det var också lätt.
Kiwifrukt- Ja det är ätstörningen som gett mig benskörheten

Jag har inte kollat det på ca 3 år nu men sist jag gjorde en kontroll hade jag skellett som en 90 åring och det var nere på den gränsen där det är riktigt Osteoperos (benskörhet) och inte bara att det var lite för urkalkat. Och jag vet att det inte blivit bättre sen dess eftersom de senaste åren har varit väldigt dåliga sjukdomsmässigt. Benskörheten beror på en massa olika faktorer, kalcium och D-vitaminbrist, undervikten gör att skelettet inte belastas som det ska och därför inte blir lika starkt, östrogen behövs för att bygga upp bencellerna och eftersom jag inte har menstruation har jag inte någon produktion av östrogen och det finns ämnen i skelettet som kroppen tar av när det är brist på dom i resten av kroppen och i maten så då tunnas det ut ännu mer.
Vi såg filmen Vi är bäst! Den var mysig och rolig och lite lagom lättsam och man behövde inte tänka så mycket
Nu har jag superångest, jag hade räknat fel på tiden som filmen skulle vara slut så jag kom hem mycket senare än tänkt och var tvungen att äta både näringsdryck och kvällsmellis då och mackorna jag skar upp blev jätte tjocka så det blev verkligen, verkligen, verkligen massor av kalorier. Extremt mycket. Just nu vill jag bara ha allt ogjort och det var otroligt jobbigt när jag åt, ville bara slänga maten men tvingade i mig allt. Ångrar mig nu att jag åt upp allt fast kroppen inte ville ha och hjärnan hade panik, men jag vet att jag skulle ångra mig om jag inte hade ätit också eftersom jag då skulle ha gett efter för sjukdomen. Jag har säkert gått upp 1-2 kg bara ikväll. Blä! Hur jag än gör blir det ju fel