JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Beaphar XtraVital Kaninpellets
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
Pretty
Startdatum
Startdatum
12 Aug 2007
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
1 118
Hejsan, jag undrar om det är någon som har provat Beaphar Xtravital Care + till sin kanin eller hört någonting om det?? Håller nämligen på att leta efter ett foder till min kanin och hittade det i djuraffären. Det borde var något bra med det iallafall eftersom det var väldigt dyrt! ca.2 kg för 168 kr! Men min sötnos är värd det
Hon är en sällskaps kanin av rasen Teddydvärgvädur.
Sv: Beaphar XtraVital Kaninpellets
Oj jistanes
ja det var dyrt för bara två kilo... Men att det är dyrt innebär ju inte automatiskt att det är bra (tyvärr?)...
Du har ingen innehållförteckning och så? Med värden och så?
Sv: Beaphar XtraVital Kaninpellets
Nej jag försöker leta efter ett
Övr. Djur
Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Däggdjur
För drygt ett halvår sedan tog jag över 2 marsvin från en familj där det visat sig finnas allergi. För att göra en lång historia kort...
2
Övr. Hund
Ett av mina första inlägg här på hunddelen av älskade Buke :)
Har i dagarna blivit erbjuden av min sambos arbetskamrat att ta över...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag stod klockan på 02.45, tidig uppstigning för årets första skyddsjakt på gås!
Trots de senaste dagarnas regn fick vi en fantastiskt...
AraSlei
56 minuter sedan
Svar: 1 385
Visningar: 84 869
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Behövde inte oroa mig :D Valp hade superfin kontakt med mig och tog belöning :heart
Luzzan
Idag kl 12:13
Svar: 975
Visningar: 71 471
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Vi har varit hos vår dressyrtränare, fick ett jättefint pass. Jag har jobbat mycket med takten, formen, kontakten och att vara framför...
warg
19 minuter sedan
Svar: 1 492
Visningar: 116 753
Grenar
Insektsmedel
Utrustning SWAT har olika krämer med samma innehåll som deras spray. Finns det märket i Sverige? Googla Farnam SWAT fly repellent ointment.
Jerseyite
22 minuter sedan