Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Idag satt jag och tittade på tv, såg då ett litet litet yngel simma i akvariumet Köpte nya fiskar förra mån, valde ut en hona som va dräktig och nu har öhon då edkommit med småttingar
Platy..
Det är alltid roligt o se va de blir för färg o sånt =) Min pojkvän har blivit såld på fiskar så nu har han ett akvarium till med platy han med. Blir spännande när det kommer yngel =)
haha ja det tycker jag med:P:P hade en hel del molly innan och svärdbärare.. mmen platy är ganska lätta att föda upp e med helt såld på det för tillfälligt:P går i omgångar:P:P men de e kul med nytt tillskott:
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Hundavel & Ras ”De är pudelblandraser, alltså doodle. Rasen är wawadoodle, 75% toy-pudel och 25% chihuahua”. Lite svårt att bestämma sig om det är en...