Bebisbilder :)

Sv: Bebisbilder :)

Hi hi en kompis till mig döpte sin kattunge till "Panik" för han var rädd för precis allt och alla.

Sedan plötsligt en dag bestämde han sig för att det inte var lönt att vara skraj så nu är Panik en cool ung kattkille!

/KT

Kissing Spine skrev:
Neeej! Inte Siv :p

Vilda var ju supergulligt! *plitar ner på förslaglistan* ;)
Visst är de vackra! Hade en utan vitt men den blev tyvärr påkörd för en månad sedan :cry:

Joo.. Siv är ett fint namn ;)

Nä men Vilda är ett jättegulligt namn, röstar för det *se i din tråd på ÄU* :D

Ruffsa :rofl: Vilka namn ni kommer med :p. Det är bara bra iof men... Då tänker jag bara på n räfsa som man räfsar löv med

Haha jodå.. Men inte på den här lilla skruttan. Mamma säger att det är förbjudet att ha en katt längre än en vecka och inte bestämma namn :angel: :D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 094
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 116
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Svartkatt
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 072
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V