Beg. wintec cair

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare turbos
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 139
T

turbos

Funderar på att köpa en begagnad cairsadel..
Blev brydd har aldrig klämt eller känt på dessa tidigare, tycker den verkar hård.
Ska den vara så eller har luften försvunnit?
Om hur kollar man det?
Går det att fixa och vad kostar det?
hälsn Turbos

Sv: Beg. wintec cair

Jag tycker inte dom är hårda alls... ska investera i en när finanserna ser bättre ut..

Dom är verkligen inte stenhårda???!! vart har du fått det ifrån, dom är mjuka och jättesköna. Betydligt mjukare än dom flesta lädersadlar.....

min sån sadel e jätte mjuk o hästen trivs jättebra me den...mycke mjukare än dom flesta andra sadlar ja testat.

Dom är inte alls hårda, var har du fått det ifrån?? Mkt mjukare än en vanlig lädersadel tycker jag (har en av varje)....

Köpte en isabell werth, den är helt underbart mjuk och skön... ;)

Har en sån och den är supermjuk och skön. Man märker dock att den mjuknar efterhand som ridpasset. Det är synteten som kan kännas hård när den är kall. Har inget med luften att göra.

Jag har precis köpt en Wintec Cair dressyr sadel. den är det bästa jag någonsin har ridit i. Kommer aldrig att byta sadel.

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 550
Senast: Dentaku
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 592
Senast: Squie
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 068
Senast: ildiko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
983
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka