Begagnad Childeric

palle

Trådstartare
Eftersom jag inte fått något svar från tillverkaren om mina frågor angående den begagnade Childeric dressyrsadel jag köpte i höstas testar jag Bukes kunskapsbank.

Det enda jag vet är att den är liten 18", mer som 17.5 ".
IMG_20191117_121603.jpg
 
Det är modellnamnet. Jag har dock aldrig ridit i en DI så har dålig koll.. Men någon annan vet säkert mer 😊

Aha, vad smart, det fattade jag inte 🙄😲😘

Det jag vet är att det är den enda dressyrsadel jag någonsin suttit i utan att få ont i kroppen och kan rida i hur länge som helst 🥰🥰🥰
 
Aha, vad smart, det fattade jag inte 🙄😲😘

Det jag vet är att det är den enda dressyrsadel jag någonsin suttit i utan att få ont i kroppen och kan rida i hur länge som helst 🥰🥰🥰
DI togs ursprungligen fram som en islandshästmodell men blev populär fort även hos dressyrryttare.
håller med om att det är en otroligt skön sadel att rida i!
 

Liknande trådar

Fordon Min man och jag planerar att köpa en campervan/plåtis framåt hösten och har börjat spanat lite mer seriöst på annonser nu de senaste...
Svar
5
· Visningar
539
Senast: Pegasus63
·
Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
377
Senast: Windy
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
731
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
783
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp