Begagnad travsele

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sprettan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 443
S

Sprettan

Har länge önskat mig en begagnad travsele till tömkörning och körning. Den skall vara hel men får vara precis hur ful som helst. Vad ligger dessa selar i för prisklass? Nån som använder dessa för sina skogsmullehästar?

Sv: Begagnad travsele

du kanfå köpaen av mej har flera liggandes.

Sprettan skrev:
Har länge önskat mig en begagnad travsele till tömkörning och körning. Den skall vara hel men får vara precis hur ful som helst. Vad ligger dessa selar i för prisklass? Nån som använder dessa för sina skogsmullehästar?
Finns massor på annonssidorna, kolla där! :idea:

Jag använder en gammal travsele på mina hästar när jag kör dem med rockard. Köpte den beg för 600:- för ngt år sen.

Det skulle jag gärna göra, men det kan bli lite dyrt att frakta det hit till östra grannlandet. :smirk:

Vet att det finns massor av gamla travselar runtomkring i landet som skräpar. Men vad är ett rimligt pris för dem? Och funkar dessa till hobbyanvändning till ridhäst?

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Blandraser och renraser

Hästrelaterat

Tillbaka