Begagnade equilinetäcken

cactuspower

Trådstartare
Vad kan vara rimligt och betala för dom tycker ni?
Är lite intresserade av två beg. täcken, det ena är ett fleece med hel hals som ska ha använts som transporttäcke. Det andra är ett ylletäcke med bogspänne fram, har använts som skrittäcke.
Nypris på fleecetäcket ska ha varit 1250:- och på ylletäcket 2000:-
Vad skulle ni tycka är rimligt att betala? Båda ska vara i bra skick. Själv har jag tyvärr ingen möjlighet att känna och klämma på dom innan köp då de finns för långt bort. Kommer att behöva skickas med bussgods i så fall..

Sv: Begagnade equilinetäcken

Jag har fleece-täcket, det blir snabbt fult (=hårigt). vet inte, under halv pris iaf!

Sv: Begagnade equilinetäcken

Jag sålde mitt Ylle EQL täcke för 450:- och den var i mycket bra skick.

Liknande trådar

Övr. Barn Tacksam för hjälp. Vad betalar ni/tar ni för begagnade kläder? Eller gör man inte ens det nuförtiden? :o Har ett berg med kläder som...
Svar
13
· Visningar
1 198
Senast: hoppsann
·
Äldre Har inga hästar längre så jag har försökt sälja av alla grejer. Men det är hopplöst! T.ex. ett träns i fint skick som nytt gick på... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 522
Senast: morgaine
·
Utrustning Om ni säljer begagnad utrustning hur mycket sänker ni priset utifrån nypriset? Förstår att det är olika beroende på slitage. Men låt...
Svar
7
· Visningar
1 855
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Alltså... varför säljer folk begagnade hästgrejer för sånt överpris? På hästloppis säljs det för en spottstyver i jämförelse med på ex...
Svar
8
· Visningar
1 864
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka