Bukefalos 28 år!

Behålla sanden i lådan

Det där har jag undrat över ett tag... Det blir grymt tungt i soptunnan (den vägs ju vid varje tömning) så vi har börjat köra den till tippen och slänger det i deponi (nu har vi bara gjort det en gång så inga större mängder det handlar om).
Det är ju en form av betong typ, det går inte att kompostera så är deponi helt fel eller bör den hamna bland jord/grus/betong?
Det får du nog fråga om där. Vet bara att det ska hamna bland sånt som inte komposteras och sånt som inte kan förbrännas.
 
Det får du nog fråga om där. Vet bara att det ska hamna bland sånt som inte komposteras och sånt som inte kan förbrännas.

Jag får nog göra det helt enkelt. Deponi är ju inte återvinningsbart, det är där man slänger isolering, porslin och sånt som grävs ner för att "bli av med det".
 
Har nog de största kattlådorna som går att köpa nu då jag/vi har maine coon hanar hos oss :) Går redan åt en hel ElerClean i den ;)
hade inte kattkräket varit förstor för en Modkat hade jag köpt en sån
Men en PETflaksa i höjd vore ju bättre äån den relativt låga kanten det ändå är.
Sen får jag väl raka tramdynorna på kattskrället men då blir nog inte mamma glad (utställnignskatt o avelshane i hennes katteri) men det fastnar ju lite där oxå

Kan det vara denna?
12869_10152798097651461_6959947433543652614_n.jpg
Den där hade jag inte köpt, för mycket vinklar och vrår för min smak. :meh:
Jag har köpt en stor fyrkantig lagerback från Bauhaus med höga kanter, lätt att gräva loss även nerkissade klumpar och inte en massa vinklar och höjdskillnader att gräva fast i. :wtf:
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 787
Senast: Kaching
·
Katthälsa Jag har skrivit om att Kjellie grävt i min mans stora chilikrukor. Jag har tänkt att han antagligen är osäker/stressad eftersom han nyss...
Svar
6
· Visningar
1 455
Senast: Bapelsin
·
Övr. Katt Jag blir så trött på all sand på golvet! På grund av protesbajsande på golvet bytte vi från en låda med takingång till en vanlig utan...
2
Svar
29
· Visningar
2 354
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag söker alla tips på hur man på ett mindre smärtsamt sätt reder ut trassligt hår. Källan till problemet är ett litet barn med...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 933
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp