Behöver hjälp - radera?

M

Moej

Jag behöver verkligen hjälp, innan jag kraschat hela datorn :D
Ni vet när man söker på eniro och så, då kan man ju aktivera någonting som sparar allt man sökt på, så att nästa gång man skriver ett K till exempel kan det komma upp "katt" om man sökt på det tidigare. Hur får man den grejen avaktiverad?
 
Sv: Behöver hjälp - radera?

Beror ju på vilken webbläsare du använder, men kolla de olika inställningarna under Verktyg/Inställningar.

I Firefox finns den under sekretess
 
Sv: Behöver hjälp - radera?

Vad heter den där inställningen? Vet inte vad jag letar :D
 
Sv: Behöver hjälp - radera?

Alltså, det måste vara borttaget från denna dator. Vad irriterande.
 
Sv: Behöver hjälp - radera?

Hehe, bra fråga. Nu känner jag mig lite.. okunnig, minst sagt. :D Internet Explorer, är det det du menar? Eller? :o
 
Sv: Behöver hjälp - radera?

Aha... Det är programmet som heter så... Då kanske jag kan leta reda på rätt inställning :p

Ett ögonblick...


Så... Internetalternativ, sen fliken Innehåll. Klicka på knappen "Inställningar" under avdelningen "Komplettera automatiskt". Avmarkera det du inte vill ska sparas. Tryck på OK, tryck på OK. Klart
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 226
Senast: Enya
·
Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 638
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Gammal användare men skriver under annat nick. Jag ska på möte i nästa vecka i min kommun för att diskutera att läggas in på...
Svar
13
· Visningar
2 167
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp