Behöver lite uppmuntran

fejko

Trådstartare
Ramlade av hästen igår och slog mig så illa att jag har legat i sängen hela dagen med värmemadrass och ätit värktabletter. Min sambo har varit jättegullig och tagit hand om hästar och hämtat hö. Ligger och funderar över livet och att jag kanske borde ha hjälp med hästarna eftersom jag inte hinner rida så mycket som jag borde. Orastade hästar=olyckor!
 
Usch, vad jobbigt!
Jag har lite likadant, ont i en axel och en tumme efter att ha drattat av igår, i skritt…
Jag skulle hoppa av lite snabbt i farten, och fastnade med foten i stigbygeln. Så trött på mig själv, och på att kroppen inte tål lite bank utan att gnälla järnet nuförtiden.

Insåg att det där inte var så uppmuntrande:o
Men jag förstår hur det känns och kan ge dig all min sympati!:heart
 
Om du ständigt har dåligt samvete för att dina hästar inte går tillräckligt kan det inget skada att kika efter lite hjälp? :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 146
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 641
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 182
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp