Behöver er hjälp.

sannaaah

Trådstartare
Hur vet man egentligen hur mkt man vinner när man vinner på trav? Det är ju rader, 5or,6or osv hit och dit och jag fattar inget alls :angel:.

Hade 6 rätt på Bergsåker i lördags och vill veta om det blev något eller om det bara blev småpengar som vanligt :D.

Sv: Behöver er hjälp.

Hur vet man egentligen hur mkt man vinner när man vinner på trav? Det är ju rader, 5or,6or osv hit och dit och jag fattar inget alls :angel:.

Hade 6 rätt på Bergsåker i lördags och vill veta om det blev något eller om det bara blev småpengar som vanligt :D.

Fyll i rättningsmallen i vänsterkant, enklare kan det inte bli. KLICKA

Liknande trådar

Kultur Ett par vänner från Skottland ska besöka Stockholm om några veckor och vill gärna uppleva den svenska skärgården. Kan någon snäll...
Svar
8
· Visningar
427
Senast: Mineur
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 626
Senast: Idaw83
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
646
Senast: Honey07
·
Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 024

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka