Behöver hjälp!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare NinioDeLou
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 153
N

NinioDeLou

Jag är rätt så dålig på att bedömma om hästen har bra eller dålig hoppteknik, och jag skulle jättegärna vilja ha eran hjälp att bedömma min hästs hoppteknik?! , Skulle vara jättesnällt om ni ville svara och berätta vad ni tycker om den, gärna också hur bra den är på en skala 1-10 :)

Bilder på hästens hoppteknik finns på min blogg som är länkad nedanför.
(25 November)

http://niniodelou.blogspot.com

Sv: Behöver hjälp!

Madick här på buke blir inte glad när hon ser att du använder hennes bilder...

Hursom, den verkar ha ganska hängande framben och hoppar lite flackt, men helt ok. Har du några bilder på bakbenen?

Jasså okej..

Japp det finns en bild på det på bloggen också, står bakbensteknik över bilden också :)

Blir lite ledsen när bilder brukas men inte betalas. Man vill ha proffsfotade bilder men utan att betala.. därför jag inte har hemsida utan säljer på plats :(

Det är ju dessutom inte lagligt. Får man bilder stulna så är det bara att skicka faktura.

Liknande trådar

Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 461
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 078
Senast: Ninnurur
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
874
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 245
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka