behöver hjälp...

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare fandango
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 908
F

fandango

Jag är inte bra på det här med datorer... när man laddar hem en bild från internet så öppnas den i nåt "visningsprogram för bilder och fax". Förut har man alltid kunnat se bilderna, men nu står det bara: "Förhandsgranskning inte tillgänglig."
Vad är det då som är fel? :confused:

Sv: behöver hjälp...

Gamla bilder som är på datorn fungerar, men om man tar hem bilder, ex. från lunarstorm, så går det inte att se några.

Bedeviler skrev:
Är det bara för en ny bild eller är det så för alla som funkade förut?

funkar det om du sparar bilden på hdd'n o sen öppnar? (lite krångligare men tror det löser problemet)

Hur gör man då?
Om jag högerklickar på bilden (eller länken kanske det är) så kan man ju välja "spara mål som", men det funkar inte heller...

Liknande trådar

R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Raderad medlem 149524
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 149
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 367
Senast: Enya
·
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 492
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka